C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, March 16, 2008

天台邊爐夜

尋日我地攪左個小型既gathering. 先係去edgarminia屋企玩左一陣. 再轉戰我屋企玩game同打邊爐!

我地今次玩新野-> "BANG!"
對戰中, bujil又從旁學習...

bujil & edgarminia合照

天台打邊爐! edith & edgar

我地兩個.
Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

要再挑戰多次bang 呀!! 我唔可以咁快就輸o架!!

快d 再o黎多次先!!!