C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Wednesday, July 09, 2008

旅遊誌 - 10月 Innsbruck, Austria Day 10

Day 10 (Oct 20) - Innsbruck

Hostel Meidung 既早餐(唔好睇佢好簡單咁,最勁o個樣係d果jam呀!)


abricot味同strawberry味


從前我係完全唔食jam既人,後來自從o係德國roomate屋企試過新鮮果jam後,發現果jam真係美味食物之一。只要係新鮮,真係可以好好好好味呀!!!

面包好味,coffee好飲!




食完野,我地出去坐呢架sightseeing巴士,去一個bell bell museum (張innsbruck card包埋架)


落車喇!!!


就係呢個museum喇!!


點知o個日冇開呀!!!激死人!!!


triumphal arch. southern end記錄低royal family結婚既wedding scene, 好開心架. 但係另一邊就紀錄低emperor 既過世呢個tragic event.



跟住去行museum


呢間係tirlean folk art museum, 有好多關於innsbruck history既野

呢舊好怪呀


以前既旅人 (落雨都幾大鑊喎)


隔離有間imperial church. 中間個tomb有28個statue包圍住. statue係以前既重要人物, 我淨係試King Arthur ja.... 但係最有趣係呢一位 (似乎遊客好喜歡幫佢既小鳥打蠟)


再上鐘樓


d人有公德心到呢


小小innsbruck, 有個大大雪山o係後面


大約6點, 我地就返火車站上火車起程返去vienna喇! 會o係vienna留兩晚, 再出發到捷克既Brno, 開始我地既czech 之旅. vienna之旅一大remark係個超好味既蛋糕 (sacher torte)呀, 等成45分鐘先有位!!

more photo: here

2 comments:

Anonymous said...

我都唔食jam o架, 覺得好難食, 陣味好怪!! 希望我有一日都可以試到新鮮o既果jam 啦~

Nicole 瑤瑤 said...

新鮮jam真係好好味架