C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, November 24, 2008

Long Vacation



最近開始左自己既悠長假期.

其實呢個假期, 來得頗合時.

從前的我, 樣樣都鍾意玩, 會做下運動, 彈下琴, 煮下野食(我甚至曾經識整印度薄餅, pizza, spanish tortilla, 各種western cake, 咕嚕肉, 川椒雞柳, feuerzangeboule, french crep, 甚至鴛鴦兩焗, 港式蛋tart!!! etc etc), 思想正面.

近年的我, 零運動量, d肉好似一pat咁, 連煮公仔面都懶 (我想像唔到上面o個d野係點煮出黎), 樣樣都唔想做, 成日都好多不滿, 係好多好多不滿.

我諗係時候停一停, 抖抖. 如果唔係, 我驚唔單止我頂自己唔順, 連身邊d人都會頂我唔順.

成個人都輕鬆晒!



上圖: 今晚o個餐係羊鞍 + 茄汁鬼佬臘腸 煮cous cous + 焗粟米 + pat pat提借既澳洲紅酒.



Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

Yiu, I will support u forever!

最緊要係你有正能量, 從好o既方面去想呀! 比自己一個充實o既假期, 何樂而不為呢!!

最近我自己都處於一個"心靈唔安穩" o既狀態, 心情不太好... 我都希望快d 到1月, 可以休息下!!

Nicole 瑤瑤 said...

Thanks for your support! 如果你又想向我發表你既"i love you"宣言, 你就發啦, 我會好歡迎架. Actually, 我會都support u forever! 你都唔好鑽牛角尖, 你既contribution唔會白費架.

我而家首要目標係操fit d. 希望可以做到日日去跑步. 因為做返多d運動個人真係會fresh d, 醒d, 諗野真係會清晰d. 唔係講少.

Bigfish said...

baby, 你可以好好咁去做下運動, 將個腦o的不滿都一一洗哂佢!咁就可以好好咁plan下自己既去向啦!加油呀!

Nicole 瑤瑤 said...

冇錯呀baby!!! 運動完個人真係舒服d呀, 冇咁多野炆lu. 我估pat pat 心諗:"呢排終於可以耳根清靜". 哈!