C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, March 22, 2009

Art jamming 2009

早幾日同同事去左art jamming, 好努力地畫左幅大作!!! 我畫左好耐呀, 個個畫好晒嘆緊wine, chat緊, 我仲未畫完...


我見今次畫得幾滿意, 特登寫大d個簽名!!

有人讚我幅畫呀, 好開心!!! (咁大個一第一次冇俾人笑自己d畫)

geebu:"mami, 點解幅畫咁似我既?"
Posted by Picasa

No comments: