C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Friday, June 12, 2009

恐怖下雨天

今日放假, 一個人o係屋企, 朝早正在享受早餐既時候, 望出window睇風景啦....


睇睇下... 有一隻黑蜂飛過, 不以為然....

1分鐘內, 見到5-6隻黑蜂飛過, 開始有d奇怪...

行埋window睇上睇落, 俾我睇到呢舊野!!!!!!!!!!!!!!

當時有成5,6 隻黑蜂yung住呢舊野, 仲要不斷有其他黑蜂加入, 原來佢地o係度建立緊佢地五星級的家!!!!

點解要o係我獨留家中先遇到呢d事!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 丫!!!

佢地起巢既speed可以好驚人, 等唔到pat pat leo返黎喇... 我怕到時已經會起左個la tour Eiffel 出黎!!!

跟住.... 我就不理自己既生死, 拎起支殺蟲水, 伸左半個上身出去, 噴!!!

好在得幾隻, 一噴就飛走晒lu.....

至於個巢... 咁大既任務就交返俾pat pat.

好核突呀, o個d黃色部份係新鮮架.... 嘔..

呢條村既大佬 - 樓下既小咪咪. 佢睇實自己個地盤架!
Posted by Picasa

No comments: