C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, February 19, 2007

豬年快樂呀各位!

新的一年, 祝各位身體健康, 心想事成, 青春常駐, 開開心心!

新年前, 我仲同pat pat行花市, 今年又係吹氣垃圾+毛毛垃圾大行其道, 一邊行, 一邊見到佢地叫到聲嘶力竭, 可惜我同pat pat對於唔食得又或者冇實際用途既野係零興趣... 到底點解要買個吹氣石油氣返屋企? 仲有一當有個男人拎住袋吹氣米大叫全場只得佢一家... 買黎做乜先得架...

好彩, 上年我同肥美狂掃貨o個一當今年又有擺當! 龜龜同士多啤梨同蘿蔔佬等用品係多到買唔到咁多.. 上年就買左士多啤梨地毯, 龜龜廁紙筒, 士多啤梨廁紙筒, 士多啤梨海豹卷同毛毛拖, 今年就冇咁癲, 只係買返兩對毛毛拖就算... 不過我對人字毛毛拖真係好鬼舒服呀... 暖得黎又通爽... 哈


龜龜女幾可愛!


我d青根就當睇唔到啦...


Pet pet o個對... 唔好以為好普通喎..




隻龜龜可以除出黎架!!

No comments: