C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Wednesday, February 28, 2007

炆爆!

下面既薄餅同四川雞柳, 係我以前o係德國住時有一日整既... 個薄餅整得麻麻地, 但係個雞就勁辣..
 

 

 

就有如我而家既心情咁, 辣到上腦, 炆到爆.

我要做我想做既野, 用$2700去買我一個甘心. 我想用呢d錢睇下係咪真係有呢一回事. 我一定要試, 一定要知.

返黎既時候好大風, "唔凍咩?", "唔凍, 我d衫好暖架 (我心中既怒火仲暖, 去south pole同企鵝游水都得)."

一路返黎一路諗住聽朝要6點起身跑步, 發晒心中既不快出黎!!!! 正當我正覺得條氣順返時, 記起我對波鞋o係公司!!!

丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

突然諗起早幾日同幾個朋友仔講起鬼神既野, 有位瘦骨仙女性朋友話仲話:"瑤, 你好似乜都唔怕咁既, 你唔驚鬼架?"
呢一刻我諗.. 如果有隻鬼出現o係我面前....我一定會...
...
...
...
...
...
......
...
......
...
......
...
......
...
......
...
......
...
......
...
......
...
......
...
......

鬼都要同我死開呀!!! 我好嬲呀!!!

1 comment:

ying goo said...

哎吔吔~~
做咩瑤米米咁忟呀~