C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, June 17, 2007

停電呀....

今日pat pat煮晚餐呀, 有魷魚炒青紅椒 (佢命名為"碧海龍王"), 鹽焗雞翼, 仲有cous cous當飯.

炒呀炒呀炒, pat pat o係廚房煮得好香好好味咁喎, 點知啪一聲, 全屋黑晒, 乜都睇唔到...

定過神後, 發現啪fuse都冇反應, 似乎係出面個電箱, 但係我地又搵唔到個電箱o係邊, 唯有搵agent幫手搵landlord啦..

等佢黎既時候, 我地就照上碟食野囉...

用左閃光... (知唔知點解要放部laptop o係個coffee機上呢?)

因為, 冇閃光燈既實際情況就係下面咁... 所以我地要部laptop黎照明食飯...

師傅黎左3分鐘, 攪掂, 繼續食第二味, 鹽焗雞翼!!!! 好好味呀!!!
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

攪到我都好想食雞亦呀!!!

Nicole 瑤瑤 said...

你下次黎我叫pat pat煮俾你食. 真係好好味架!!!