C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Friday, June 22, 2007

Can you keep a secret?

你有冇secret呢... 心底入面有冇d小小既secret好似下面既咁呢...
"Coffee at work is the most disgusting stuff you've ever drunk, absolute poison..."
"... have a secret code with colleague, such as 'Can I go through some numbers with you' actually means 'Shall we nip out to Starbucks'...."
"... sometimes I water my colleague's plant with orange juice...."
"... sitting in a meeting while everyone is babbling things like 'logistical'... 'strategic'...while I've got no idea what-so-ever they are talking about..."

故事由主角Emma賴勁咁出 trip 同個客sign 一份contract開始, emma滿心歡喜以為呢個係升職好機會, 點知炒大鑊不特止, o係飛機上仲遇上氣流, emma以為死梗就癲左咁捉住旁邊既乘客仲一次過將心裡面所有既secret講晒出黎.....

呢本書係我其中一本俾5粒星既書, 雖然佢係八婆書類, 但係裡面超級攪笑, 但又切身既情節, 令我覺得自己就係emma, 內客並非純粹攪笑, 又有起伏, 有浪漫, 有激氣, 明明emma滿心歡喜以為有機會扮一個"complicated, sexy, wise business woman"咁出現公司party, 點知180度反轉, 老細要佢扮白雪公主(有d同事仲要扮哥斯拉), 要佢sit counter派果汁. 總之有浪漫既感情線, 又有睇到你好肉緊既八婆鬧劇, 講公司開會既篇幅我係absolutely身同感受, 睇到我又笑又叫又肉緊. 就算你唔睇開八婆書, 呢書真係一本令你睇得開心既書, 我o岩o岩再睇第二次, 依然攪到我失驚無神笑到咯咯聲嚇到pat pat以為我痴線.

***** - 五粒星呀!!!

2 comments:

Anonymous said...

hey - i read this before too. really like it!

Nicole 瑤瑤 said...

Yeah!!! C'est vraiment très bon! Je l'adore!