C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, July 09, 2007

咖喱雞翼!!!!


今日星期日, 我神咁早9點就醒左訓唔返.... 冇辦法唯有去洗衫....
o係呢度洗衫並唔係你想像中咁簡單, 大熱天時要上天台, 一上一落都出晒汗. 就連平時汗都唔汗下既我.. 洗左三機衫後, 都熱到濕左少少.

洗完三機衫, 洗埋貓厠所, 放埋第四機, 已經就黎1點... (點解咁多衫洗? 成兩個星期冇洗過衫喎.... 差唔多啦... ). pat pat 終於起身!!!
去左bookworm食lunch, 返到黎又繼續洗!!!!! (冇錯!!!! 我地真係有好多衫洗架!) 又出去門口放硫磺.. (硫磺呢樣野就遲d先講...). 攪下攪下就成6點啦....

可能見到我成朝做得咁辛苦, pat pat 話想煮野食喎 (YEAH!!! 勁好!! 又有好野食). 咁諗下諗下就去左買材料喇!!

----- 今餐係 -----
APPETIZER: 焗薯條 (勁香口又健康!!!)
MAIN COURSE: 咖喱雞翼 (唔係講笑, 真係好好味)

好好味呀... 食到我勁滿足.... 我完全唔知點可以將生既雞翼整到最後變左上圖咁... PAT PAT實左太西利喇!!! 我係食得勁滿足!!! 令我諗起野田妹....

今日下午同個舊同學MSN, 講起"交響情人夢"呢套日劇... 佢話入面既野田妹令佢諗起中學時期既我... 盈米話我個同學應該係指野田妹既"嗚WERE" 同埋"垃圾堆中彈琴"既情景 (因為我屋企個琴的確俾好多好多雜物包圍住... 我係跳上張琴椅先坐到入去既). OH, 可惜我唔係野田妹咁係天才.


焗薯條 (PAT PAT先用少少油爆一爆D生薯條, 再放入焗爐, 面頭洒上SALT.)


為左令小鬼唔好煩住我地食野, 我地開魚魚俾佢地食.. (大家一齊食大餐!!!)
Posted by Picasa

1 comment:

ying goo said...

嘩...你地两個人食十幾廿隻雞翼+薯條咁多??
肥仔!!

你係好似野田妹咁污were囉~
你d衫就黎長出蘑菇架啦!!

一陣小鬼們食垃圾就慘啦!!