C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, July 15, 2007

偏頭痛 Migraine


星期四晚, 食完一大包chips後, 個頭就開始痛. 沖完個涼食兩粒panadol就訓.... 點知訓醒一樣痛... 但係有個幾緊要既會, 所以就照返工... 一路都痛... 越黎越痛.... 雙眼開始對光線好敏感, 唔可以望光既野... 最後都頂唔順, 返左肥美度....
其實頭痛痛到咁對我都幾平常, 大概由大學開始就時有大大小小既頭痛... 有時痛得滯, 有一邊眼, 眼眉附近, 眼窩位都會好痛, 好似有人想挖我隻眼出黎咁... 跟住就會開始嘔...
o係中環睇過幾次醫生... 佢d答案都係... "傷風感冒都會令人頭痛既, 都係要靠你本身抵抗力". 有時佢仲以為我想騙張醫生紙. 大佬, 我都未開口問, 而且o係我公司請一日半日sick leave係唔洗醫生紙架!!! 有時寧願由得佢痛都費時睇醫生激氣...
平時通常訓一大覺或者過一日就冇事, 但係今次真係好痛... 訓左兩三個鐘... 訓o係床度好似冇乜野啦... 點知一起身就痛到不得了... 跟住就開始嘔... 嘔呀嘔呀.... 跟住落左樓下睇靚仔醫生...
靚仔醫生問左我一兩個問題... 跟住諗左一陣, 再問... "係咪通常一邊痛, 同埋o係眼部對上", 我話"係呀係呀!!!! 有時痛得緊要仲會嘔". "有冇試過睇野連d影像都變埋, 例如直線變由線, 或者時光時暗", "時光時暗都試過... 同埋見光就痛得好緊要... 或者聲音都會令我更痛..."
跟住佢話... "應該係偏頭痛, 太緊張就好易發出黎... relax d啦... panadol對偏頭痛係起唔到作用既. 要食偏頭痛既藥至得. "

出到診所... 雖然都仲痛, 但係我真係錫晒靚仔醫生, 佢不但幫我搵到頭痛既原因, 我仲好似出左啖冤屈氣. 中環的醫生, 食屎吧!!!!

晚上, d藥既side-effect令我有少少唔舒服, 但係起碼個頭冇再痛. thank god!!! 跟住我就上web睇下偏頭痛既資料喇... 同大家分享下啦..

"偏 頭 痛 (Migraine) 源 於 希 臘 文 hemi.CranIUm, 意 指 ( 半 個 頭 ) , 因 為 這 種 頭 痛 引 起 的 劇 烈 刺 痛 總 是 發 生 在 頭 的 一 側 , 而 且 常 集 中 在 一 隻 眼 睛 上 面 。 偏 頭 痛 的 形 態 有 好 幾 種 , 最 主 要 的 是 (般 性 ) 和 ( 傳 統 性 ) 兩 種 , 9 / 10 的 病 例 都 屬 於 前 者 , 它 發 生 時 毫 無 前 兆 , 而 且 可 持 續 數 小 時 或 數 日 之 久 。 而 後 者 出 現 時 則 有 15 - 20 分 鐘 的 前 驅 症 狀 ( 即 ( 先 兆 ) ) , 通 常 是 視 覺 上 的 , 例 如 眼 前 出 現 星 星 和 閃 電 般 的 亮 光 , 以 及 模 糊 或 扭 曲 的 視 線 。有 時 候 , 偏 頭 痛 還 會 引 起 臉 部 的 麻 木 及 叮 痛 感 、 一 隻 手 臂 或 腿 部 的 極 度 衰 弱 、 一 隻 眼 睛 看 不 見 , 或 兩 眼 都 只 剩 一 半 的 視 力 。 各 種 偏 頭 痛 還 常 常 引 起 情 緒 上 的 變 化 , 例 如 抑 鬱 、 易 怒 或 喪 失 食 慾 。 尾 隨 上 述 症 狀 而 來 的 就 是 頭 部 疼 痛 、 惡 心 感 及 嘔 吐 , 而 且 通 常 會 持 續 4 - 1 2 個 小 時 左 右 。
........
患 者 應 避 免 食 用 含 大 量 酪 胺 的 食 物 , 例 如 陳 年 乳 酪 、 巧 克 力 、 熱 狗 、 培 根 肉 及 含 亞 硝 酸 鹽 的 午 餐 肉 片...
.....不 過 在 另 一 方 面 , 吃 某 些 東 西
可 能 會 幫 助 舒 解 偏 頭 痛 , 例 如 每 日 服 用 20 公 克 的 Omega.3 魚 油 膠 囊 ( 劑 量 極 高 ) 可 減 少 發 作 的 次 數 並 降 低 嚴 重 程 度 , 原 因 是 它 可 改 變 前 列 腺 素 和 leukotriene 分 泌 量 之 間 的 平 衡 關 係 , 這 兩 種 由 人 體 製 造 的 物 質 會 影 響 免 疫 系 統 的 功 能 , 而 免 疫 系 統 會 影 響 偏 頭 痛 的 發 生 與 否 。 "
Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

瑤米要休息多d