C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Saturday, February 16, 2008

情人節 2008

情人節呢, 其實我地拍拖既週年紀念 (無錯!!! 我地係特登hea到情人節先開始拍拖既, 因為易記, 實唔會唔記得. 不過俾人問起拍左幾多年拖我依然要諗好耐先答到)

今次, 有請大廚pat pat出場!!!!!!! (YEAH 啪啪啪啪啪. 喂, 你地一路睇都要一路拍手架)

今次呢餐, 太勁喇!!! 到今日我諗起都仲流晒口水... 唔係講笑.

紅酒香煎鵝肝 + 羊架
.... 仲有我整左一doubt好普通既salad, 呢一味就不提也罷.

鵝肝呢, pat pat 早排訂既, 大大個仲要平過city super好多. 今次只係整左半個( heeee... 即係好快我地要食埋另外半個, 又有鵝肝食, soooooo great).
pat pat一路都好緊張呀, 因為佢第一次整鵝肝, 切時發現好"林", 佢又驚會煎到散晒, 不停廚房同廳兩邊走, 因為係咁出去睇電腦double check 個recipe. 羊架呢, 就easy得多, 佢架輕就熟架喇!

煮好出黎, 好緊張咁試味. OMG!!!! 邊有人煮得咁好食架!!! 外脆內軟, 入口即溶. 鵝肝濃香流過全身, 一啖鵝肝一啖紅酒, 嘩!!!!!!! 夾到不得了呀!!!!! 好味過以前O係出面食o個d勁多呀!!!! 今次真係好食到癲左.

支酒又係好好飲喎!!!! 估佢唔到.

我地08年既最受歡迎大廚 - PAT PAT!!!!!
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

那肥厚的鵝肝真的很吸引呀!妳仲要講到咁繪影繪聲,真係口水都流埋!Patpat真係好勁,識煮鵝肝;如果要我整一道有鵝肝既食物的話,我...只識將鵝肝...醬...罐頭揸落d cracker度...

Nicole 瑤瑤 said...

真係好好味架. 我食頭兩啖時係high到周屋走同大叫.
我見佢整, 好似唔係好多step, 但係反鵝肝時要好小心, 因為驚會整散. 煎完鵝肝d油要用返黎做紅酒汁, 好香架.