C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Saturday, February 16, 2008

鼠年新春誌

好耐冇update個blog喇. 先祝大家心想事成, 身體健康!!! 女士們青春常駐, 靚呀靚呀靚.

今年好開心去左bigyu度拜年玩wii fit. 最開心打破左佢老公個"浮波波"game既紀錄, 由1'22'' 變成45'', 哈哈哈哈!!!!! 相信到下年再去拜年都未有人會打破. 呵呵~~~~

仲有呢, 我同pat pat去左Elements度行. 都幾好行丫. 好多靚野睇, 冇錢買睇下都好.

Elements既收穫 - 三本書
所有英文書八折呀!!!! 點可以唔買呀, 你地都去睇下啦, 我覺得好似書種多過page one, fiction/novel/magazine有大量選擇. 真係幾好喎.

Shopaholic and Baby (Sophie Kingsella) - 八婆書series. 我本本都有睇. 今次呢本真係勁好笑, 我破記錄三日睇完. 唔係我勁, 因為真係比較簡單同埋太攪笑, 一睇就停不了. 心情唔好時既恩物.
Sisters (Danielle Steel) - 睇左幾頁同briefing. 因為自己家中都係幾姐妹, 所以對d講姐妹既書都有興趣. 不過未開始睇呀.
Jane Eyre (Charlotte Bronte) - 百幾年前寫既故事到而家都仲咁經典. 初中時睇過簡單版, o係書局度見到呢本書就諗起以前上英文堂(reading) 許sir肉緊投入既旁述, o個時成班都好似榕樹頭聽故仔既細路咁, 又緊張又擔心阿jane. 愈諗愈想睇完整版, 加上本書折完$25咁平, 所以又買埋.

新年前行花市, 見到d富貴菊好平好靚呀, 買左一pot返黎 ($38, 又係幾平喎). 初初得幾朶花ja, 而家開到幾多呀!!! 成個大花球咁呀!!!
Posted by Picasa

No comments: