C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, January 27, 2008

賀歲電影: 耳朶大有褔


今日我無意中去左豆瓣網, 見到呢套戲既介紹....

http://www.douban.com/subject/2272222/

导演: 张猛

主演: 范伟 / 程树波
上映年度: 2008

语言: 普通话/国语

制片国家/地区: 中国大陆

又名: Lucky Dog

剧情简介 ······
  故事讲述主人公王大耳朵退休后一天的生活。他在一天里遇到的人,都是擦肩而过的过路人。这一天里,王大耳朵的媳妇住院了,他出门办事净遇着糟心的事儿,家里孩子和弟弟妹妹同时给他添乱,整得他特别焦虑。后来他摔了一个跟头,没想到摔明白了,一下子什么愁事都想通了。



睇埋d評論, 我先知道呢套戲唔係d騎呢戲, 似乎係認真既. 但係張poster... sorry, 睇見張poster都唔想買飛入場睇... 佢令我聯想起好多年前網上勁講既"戰神 - 關公大戰外星人"


http://titan2005.spaces.live.com/Blog/cns!1pZGRGQYNMRu4GFg3f73fIZA!1179.entry?wa=wsignin1.0





1 comment:

Anonymous said...

史力加果個我用左三十秒先睇得出係乜野黎......