C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, January 13, 2008

coriandre

星期四晚, 如常上山跟eric學法文. 今次佢教我d herbs既名....

上完堂行黑媽媽既山路回家, pat pat就o係另一邊行上山會合我...

佢見到我黑漆漆既影子, 手上拎住d野"o揚下o揚下", 好恐怖呀!!

.....
...
..
.

哈哈.... 我拎住既就係, 芫茜!!!! 仲要係新鮮o係田切出黎既!!

上堂既時候, eric 教我一個字 - coriandre, 上堂時我諗極都唔明係咩黎喎, 咁佢突然跑入廚房同佢老婆講左幾句, 就拎住呢pow野走出黎!!
佢地屋後有塊小田, 原來佢老婆去左塊田度割左d 芫茜!!!!
coriandre - english -> coriander, 中文胡荽, 香菜, 芫荽, 其實即係芫茜
仲話送俾pat pat俾佢煮飯, yeah!!!
當晚pat pat整pasta, 煮好後就將d芫茜洗淨切碎, mix入去. 新鮮摘落黎真係唔同d呀, 真係好好好好味呀!!! 唔係講笑, 一加左入去成個pasta真係香左, 鮮左, fresh左, 總之加左好多分.

諗諗下我都想種下呢d herbs, 自家種既新鮮herbs真係好味好多....
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

我屋企都種咗好多菜,瓜,辣椒等,有機會妳黎每樣割D返去接種呀!

Nicole 瑤瑤 said...

好呀好呀!!!