C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Saturday, January 05, 2008

近期煮食誌

呢個星期好多時都係自己煮呀, 由31號開始差唔多日日都係o係屋企煮, 我覺得好勁呀!!!

星期四晚, 我想食豬柳蛋漢堡喎! 咁就整啦.... 漢堡, 芝士, 包都唔係問題. 但係個蛋呢, 我唔想就咁煎蛋喎.. 扁tak tak咁..
我想整到好似麥當奴o個d厚厚既蛋咁喎...

但係我冇o個d圓形o個d蛋模喎....

好彩, 呵呵呵呵呵............ 我諗起我有焗曲奇餅既模!!! 有個好大架.

最勁仲要係, 個模係心形架!!
所以就造左呢個懶浪漫既"心形蛋"出黎. 好肉麻呀!!!! 嘔呀.
估唔到我都有整呢d咁既"心形蛋"既一日!!!

呢個都煎得幾好架!!!!

第二隻蛋就.....

完成品!! (心心蛋, 我要吞左你落肚!!!!)
呢一餐其實仲有沙律(後), 同即食忌廉菇菇湯(左)

星期三晚呢, 就整左lasagne(veggie), 同焗漢堡. 我覺得veggie既lasange好過有肉既好多呀. 因為冇咁heavy, 食晒都唔覺好"lau"好飽.
相反次次整有肉既lasagne就食唔晒, 食到一半就"lau"晒...


星期二晚呢, 應該都係我煮既, 但係唔記得左煮左d乜.....
Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

好勁呀妳!!!!!大廚呀!!!!!!我完全唔識整野食架!!!下次整餐黎食下~~(*V*)

Nicole 瑤瑤 said...

好呀, 搵日你同你老公南下, 我地整餐勁既招呼你地丫.

ying goo said...

好似好好食咁bor....

Nicole 瑤瑤 said...

係好好食架!!