C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Tuesday, January 01, 2008

除夕晚餐

2007除夕, pat pat我同選擇留o係屋企煮飯仔...

我地o係city super買左d羊架, 31號既city super, 真係萬人空巷.... 迫到癲

不過都係值既, 因為d羊好新鮮好好味呀...
pat pat 整羊, 我就整d veggie 同埋個drink (呢晚個drink 係 feuerzangenbowle*)

個羊好好味呀....

2008 HAPPY NEW YEAR

祝大家心想事成呀!



註: *feuerzangenbowle 係我o係德國時學識整既drink, 用紅酒, 橙, rum酒 +大一舊糖整既. 整既時候好romantic架,
先將橙去皮, 切好一粒粒, 加落紅酒度一齊煮至熱..
糖soaked滿rum酒, 用zange(o係香港應該冇zange, 咁就可以用不锈鋼既'sau機'頂住當, 不過個'sau機'會燒到黑晒囉)"long" o係d紅酒上點火, d火會一滴滴咁滴入去紅酒度架...
飲既時候會全身暖晒, 好幸福架.
有關feuerzangenbowle, 可以o係wiki度搵到多d information (不過德文黎架):
http://de.wikipedia.org/wiki/Feuerzangenbowle



Posted by Picasa

2 comments:

Bigfish said...

我又要飲呀~~~~

Nicole 瑤瑤 said...

你黎我整俾你飲丫