C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Tuesday, April 10, 2007

勁抽忙碌復活節

 

呢一整個月, 我都忙到九彩... 工作方面, 要出trip, 又有project要趕... 工作以外, 我同pat pat o係三月尾決定左搬屋, 仲要決定左之後o個個weekend就搬, 出trip, 搬屋, 趕project, 呢幾樣野係同一時間發生... 復活節我本來係好希望可以用一兩日攪掂晒d野, 之後有兩三日可以玩下休息下...

但係原來搬屋真係好辛苦架... 我地鑽lone, 執野, 出去買野, 攪都攪到今日... 我成個假咁就冇左喇.... 攪掂間屋後, 我一定要休息下....

除左上面講既野, 就係我又病左... 傷風+感冒, 病到我傻下傻下咁...
Posted by Picasa

2 comments:

Bigfish said...

有得搬新屋係一件好開心既事, 記住執好之後請我地去house warming, 我掛住你家兩個小孩啊!

Nicole 瑤瑤 said...

好呀!!! 我已經狂執架喇!! 希望用埋呢個weekend可以攪掂啦!! 你地要黎玩呀!!!