C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, April 08, 2007

New York Conference 3rd Day


又係一早起身, 又係同一間餐廳, 又要食個勁既.. 呢個好味呀, 入面有bacon, cheese, egg, 外面係wheat皮加tomato paste加sour cream, 估唔到加埋一齊係幾好味架喎...

呢日係conference既last day, 同一晚我就飛返香港. 今日一早起身, 食完個早餐, 就行過去喇... 呢一日朝早得1度.... 凍到我癲左...
清晨既海邊只得一兩個人跑步, 慢慢行返去好舒服呢.... (不過有d大風, 好凍呀)


呢一日都唔錯, 識到個日本既vendor, 最勁就係識到個second life既記者, 佢一聽到我o係香港黎, 就好開心咁話要寫低佢, 結果佢真係o係最新既新聞入面提到我!!! 嘩!!! 開心死我... ->http://www.slnn.com/index.php/article/about/vwends-marvel/page/2.html

而且呢日仲識到一個ibm既architect, 了解多d ibm o係second life既project, 好creative好有趣呀!!!! 用second life去stimulate real life既工作同training, 聽落係幾好喎.... 同時又識到個勁blablabla既人, 不過都好, 佢一路blablabla都放左d有用既消息俾我...

到左下晝, 有少少攰, 同埋conference去到尾聲, 似乎好多人都鬆散左, 有好多人唔見左啦, 有好多人冇入去聽野, 而係o係外面networking啦, 我o係場內聽埋last個section, 好攰就走左喇....

由於我班返香港既飛機係當晚11點, 所以4點個conference完左後, 就free咯!! 我就行去century 21度諗住睇下有冇野買啦, 沿途仲經過十年前我去new york玩時住既地方, 影左一兩張相, 就繼續行去shopping lu...
就係呢度喇!! o個時住左三個星期
樓下仲有個草地仔

Posted by Picasa

No comments: