C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Friday, March 30, 2007

New York Conference 2nd day

一早起身, 食返個勁抽早餐先!!!
今日係conference既第一日, 其實成個conference得兩日. 今次既目的除左要了解多d呢個topic之外, 仲要利用conference去識多d呢方面既人士, 仲要試下invite其他公司同我地做project.... 即係要周圍識人....

一朝早去到8am, 好多人呀!!! 原來都有幾多日本人喎(比我想像中多), 好開心呀, 因為我地AP最好就係搵到D ASIA既VENDOR或者PARTNER, 但係... 點識佢地呢...

一講到主動同人傾偈同識人, 西方人真係叻好多. 佢地可以好自然咁JOIN到一堆人, 又可以好自然咁搭訕, 跟住又會好自然咁介紹自己, 伸出手握手同交換卡片.... 呢幾樣野, 真係要學.... O係場內見到日本人自然地坐埋一齊... 兩個星加坡人就自成一角. 我拎住杯COFFEE, 周圍行左陣, 就搵左張枱坐低, 過左一陣, 同枱有個男人就開始同我講野, 我心諗:"YES!!!! 太好喇!!!" 跟住有另一個男人又一齊傾左陣, 拎左佢地既Business card, 雖然佢地唔算係我target要搵既人, 但係總算係有個好開始!!!

conference開始, 似乎d野都幾有用, 好留心咁聽 (真係好少有), 第一個section過左喇, 又到break時間... 又要搵我既獵物喇!!! 唔知做乜好, 咁就走左去拎coffee啦, 丫!!! 前面個男人拎轉頭同我hi, 咁又開始傾起上黎喇!! (我心諗:"yeah!!!! 太好喇!!!! thank god") 佢原來係plastic surgeon... 吓... nip/tuck ??? plastic surgeon黎virtual world conference做咩呀!?!?!??!?!?!??? 原來佢想用呢個environment黎做d marketing既野, 又幾好喎呢個idea!

一路同阿醫生傾到lunch, 完左lunch之後就繼續conference喇, 上堂恰眼訓既毛病發作!!! 中下中下咁, 中到break, 唉, 又唔知點算好, 咪行出去企陣囉... 企到break就黎完, 有個男人經過我身邊, 我咪笑一下囉, 跟住佢就停落黎同我傾偈(我又心諗:"太好喇, 我今次真係命不該絶"). 最最最開心就係, 佢都算係我要搵既人種之一!!! 係vendor黎, 最開心就係o係日本有office, 遲d會o係北京開多間, yeah!!!! 直情係執到金呀!!!!! 咁咪狂傾囉, 佢個同事又join埋一齊傾, 嘩!!! 樣樣野都好合乎我想搵既人咁, 我覺得佢地除左o係呢方理有經驗同pro之外, 仲好humble 好honest, 成朝既conference都有好多人係咁強調自己係"第一個o係virtual world度做乜乜乜既工司", "最大既乜乜乜乜" 咁. 但係都冇乜邊個俾到實在既野出黎. 第一個o係second life度做branding, marketing又點呢, 咁你實際從o個度gain既profit係乜野呢, revenue係幾多呢? 個個都話"it's going to be a really BIG thing in 5 years!!!"....... 就好似以前既.com時期咁, 個個一味話要做web, 冇目的咁invest落去...

但係呢間公司係幾好呀, 佢地諗既野creative得黎係practical. 跟住佢地仲介紹我俾佢地既partner, even competitors識. 開心到我癲呀, 45分鐘內拎左成10張business card. 仲要識左幾個日本人分別係唔同公司, yeah!!! 今次有功課交喇!!

當晚我地仲一齊食dinner, 佢地介紹我食日本野. 坐的士時個司機非常之唔好老脾, 好似傻傻地咁, 不過我覺得NY既的士司機好多都有問題, 一係就要TIPS要到出口, 一係就好似躁狂咁... 痴痴地..

講返呢一餐, 首先d野食係勁好味, 真係好好味, 雖然係貴少少, 但係同價o係香港都唔會食到呢個水準... 真係好好味呀!!!

返到hotel已經10點幾喇, 沖完涼仲要做少少野, 好攰呀...

總括黎講, 呢一日都幾好, 我之前係好擔心識唔到人食白果架... 真係太好喇!!!

要補充返前一日chicago, 有關男主角... 佢唱得雖然ok, 但係同richard gere比... 冇得比呀, 呢個男主角只可以叫做普通樣, 但係有少少金魚佬feel...

No comments: