C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Thursday, March 29, 2007

Conference New York

星期二一朝早就出發, 坐15hr飛機, 飛到NY做呢個conference. 到達係太約2點, o係上機前我已經飛快咁買左本NYC既LONELY PLANET黎睇, 飛機上就睇下我到逹後唯一一個FREE既大半天可以點用, 第一個諗法就係去睇BROADWAY. 咁我最想睇邊套呢... PHANTON, LES MESERABLE同MAMMA MIA都睇過, 今次要睇我都好鍾意既CHICAGO!!! CHECK個THEATER O係邊度, 由酒店去係要點去, 點買飛, 一到酒店沖返個涼, 就跳上的士去BROADWAY!! 一路上就諗PLAN B - 如果CHICAGO冇晒飛就去CENTURY 21度SHOP下咁..
不過好彩買到飛, 係貴飛($USD118), 但係靚位黎架, 好近個台架!!!
買完飛, 只係4PM, 仲有少少時間, O係BROADWAY行下行下, 發現左間好大既M&M... 咪入去睇下囉... 其實我都唔鍾意食M&M, 但係佢入面D衫下用品呀, 又幾得意喎... 最後買左少少野... 跟住就去左間幾OK既餐廳食野... O係NY, 我就唔係好敢一個人去D舖頭仔度食野同坐SUBWAY, 上一次黎既時候見到好多怪怪既人O係呢D地方...

呢間RESTO叫OLIVE GARDEN, D野好食喎 (相片遲D補返), 服務又好好, 個WAITRESS好NICE呀!!!

先黎湯!! d包又係好好食.

主菜係ravioli, d牛好滑好香, 但係ravioli入面d cheese令人好快就有d"漏"..

返返THEATRE O岩O岩開始入去.... CHICAGO真係好好睇呀!!!! 太正喇!! 個人覺得, 同電影一樣, VELMA KELLY係唱得好D, 扮演ROXIE既呢位叫BEBE既演員似乎係好巴閉既... 佢既唱腔好比唱'日落大道/紅樓金粉(Sunset Boulevard)'o個首(With One Look) o個位老婆婆咁... 好沉好震, 同movie既roxie好唔似呀... 成個musical好有驚喜, 一個人去都睇得好high呀!!!! 散場後, 發現成條街多左好多人 (因為間間theatre都一齊散場), 搵左好耐都冇的士... 唯有勇d走去坐subway啦, 有個工作人員伯伯好好咁教我用credit card買飛, 一路都好安全, 最驚只係佢d站close既時間唔同, 我本來要o係cordlandt度落, 點知個站竟然close左, 只好後一個站落, 行遠dd啦.. 返到黎攪完一輪己經成2am喇... 聽日要勁早起身呀...

3 comments:

Anonymous said...

瑤米米!!!

Leo said...

Miss You!!

ying goo said...

瑤米米~~
有得睇chicago, 好羨慕呀~~
自己坐subway係好叻叻o既~~