C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, March 19, 2007

北京出trip

今日夜晚飛到北京, 呢度得五度ja!!!!! 上機前餓到爆呀.... 點知o係機上一坐低就訓著左... 迷糊間仲好似伸左個頭去隔離個肥男人度... 訓左好似好耐, 突然醒左... 原來隻飛機仲未起飛, 最後遲左20分鐘先升空...

香港離北京只係2.5小時, 呢次係我第一次去北京, 本來諗住可以遲一兩日先走四圍睇下, 但係呢排太多突如其來既野要做, 所以都係快快攪掂返香港好d...

一到酒店, 同老細約好聽日一齊出法, 就叫room service喇... 雲吞面+cheese cake +西瓜汁... 雲吞面既味精係勁到爆, 西瓜汁就ok, 對我粒痱滋有幫助... cheese cake...ok 啦...

其實我次次出trip前都會好down, 雖然出下去係好開心既事, 但係又會好驚d 野未prepare好, 又會有好多突發事件, 今次仲要出得勁急, 攪到我星期六日都要返公司做野, 所以呢三日我要對自己好d!!!

食完野, 癲狂咁msn完後, 就泡泡浴喇!! 佢今次不單止upgrade左間房俾我, 沖涼仲有浴salt tim!! yeah, 泡呀泡, 沖完涼後, "呼"返個mask先....平時o係屋企都冇耐性"呼"...

已經1am喇, 聽日仲要6點起身tim....

3 comments:

Anonymous said...

阿瑤, 有得出trip 係好好o架, 可以擴大自己o既眼界同知識!!! 你要比心機呀!! 我o係香港支持你呀!!

同埋尋晚瘋狂o既sms, 攪到我都有d 抖唔到氣, 哇哈哈!! :)

番o黎再傾啦!!

Anonymous said...

呀!! 係瘋狂o既msn 先o岩!! 哈!!

Nicole 瑤瑤 said...

我會俾心機架!!! 尋晚msn係太低能!!!