C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, March 19, 2007

北京第二天

今天一早起身... 尋晚唔夠訓攪到今朝一起身就頭痛喇.... 唯有死頂...

食完個早餐, 就同老細出發... 點解咁遠架... 坐左成45分鐘的士... 下次一定要叫agent book間近d既hotel呀...

一早同兩位人兄傾完後, 就要同local既同事傾喇... 我既impression係, initiate呢樣野既人同要同我地仔細傾既人都唔知到底要d乜同要做d乜. 一個一味話三日就會做好晒 (我心諗... 邊個promise過話3日會做好晒jet, 連個output要係乜黎都唔知). 唔係我地黎一黎就叮一聲攪掂食得咁架嘛.... 等我仲以為呢邊既同事比較passive, 要用d好pushy既手法先會做野...

點知一傾之下, 唔係喎.. 呢邊d同事好有心同我地解釋, 一開始大家係發緊夢唔知做乜咁, 不過好快就back to track...

最痛苦係下午要做個draft, 但係我真係覺得我老細好勁呀, 有d野如果俾我, 我就唔知點可以一group人咁做, 但係佢真係可以用到各人既長處, 最後都出到個draft出黎.

之後就再開會傾, 傾到6點...

總結今日做過既野就係, 開會開會開會... 頭痛頭痛頭痛....

但係我對呢邊既同事係大大改觀, 佢地俾我既感覺係proactive, 客氣但honest, 唔遊花園, 唔會講d野耍人. 雖然開左成日會, 但係我覺得有outcome呀, ok喎.

之後同老細一齊的士返黎... 北京塞車又係塞到癲左咁... 我個頭已經勁痛, 阿司機大哥為左幫我地快d到逹, 佢係瘋狂咁轉黎轉去, 轉入小街又轉出大街又轉入橫巷, 我勁想跳車呀...

返到入房, 終於到逹頭痛既終極 -- 頭痛到嘔... 唯有食粒藥訓陣...

訓醒, 唔出去食喇,... 唯有又叫room service....
竹笙扖時蔬 + 乜乜牛柳條 + 高麗蔘竹絲雞湯 + 飯
好味喎..

No comments: