C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Thursday, August 02, 2007

買鞋買買買 第二擊!!!

工作stress out, 做到發晒癲... lunch既時候拎起電話銀包就跳左上電車, 直到灣仔. 買鞋去也!!!

好彩lunch time冇人, 任試任照, 唔洗幾廿個女人迫埋一齊好似餓狗搶屎咁. 最後埋單$1790, 四對鞋!

第一對, 平底紅鞋子, 襯裙一流!!!

第二位佳麗, 吋半船踭唔知咩皮, 但係舒服到著到唔想除落黎. (最後我係著住呢對走). 真係舒服到你唔信, oh my god. 張相d quality麻麻, 但係真身好靚架! 跑住黎追船直情唔知自己著住鞋!!!

三號, 呢季會流行既綠色小小斯文鞋, 襯裙襯褲都good!!! 收腳形收得幾好, 少少elegant, 唔洗變elephant(腳).

呵呵, 美艷既四號, 香檳金閃閃閃小姐. 冬天想靚d就襯裙+絲襪, summer襯黑色one-piece裙都好靚架!!!


返到公司, 忍唔住俾同事們睇呀!!! 大家都話抵喎!! 呵呵呵....
Posted by Picasa

6 comments:

ying goo said...

瑤米米, 你知道嗎? 人類只有一對腳而已...

Nicole 瑤瑤 said...

不錯. 但係我係火星黎既. 有好多對腳.

Anonymous said...

我諗起"火星人玩轉地球":
http://tvcity.tvb.com/schedule/pearl/studio930/image/st93020020516_pic1_3435.jpg

Nicole 瑤瑤 said...

No ar!!!!!
bb, 你條link冇左一忽喎.. 想睇請自行combine下面兩行野做一行.
http://tvcity.tvb.com/schedule/pearl/studio930/image/
st93020020516_pic1_3435.jpg

Bigfish said...

我上星期四都有去灣仔睇鞋呀, 仲試左你第二對, 當然我太遲去, 佢地迫我買大碼呀!最後我都係決定去大角咀了...聽聞葵興商場馬會果層都有一間賣JB鞋~得閒可以去下喎...

Nicole 瑤瑤 said...

佢咁衰唔o岩都迫你買大碼?!!!!
大角咀o個間多嗎? 我去呢間主要因為方便ja... 第一次狂買佢地都有平d俾我, 今次就一個仙都冇平喇.

葵興有jb都好. 要搵日去睇下先.

咁你最後有冇買到鞋呀? upload上你個blog度睇下丫.