C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, August 26, 2007

Duty free惡魔

從來都不相信飛機上duty free的貨品真的比較平宜. 本來只是坐飛機時突如其來想買野... 點知俾錢時真係發現好平喎!!!!

eye mask: $200
Dior travel make-up kit: $500
有macro-polo card: 有八折!!!

本來只是去程時空虛無聊先幫襯. 點知回程時見人地買得好high, 我又忍不住啦!!!
clinque (俾pat pat用): $2xx
bobbi brown: 好似是$3xx
anna sui mascara: $190
又有八折: $77x

dior kit-set 仔細睇....

bobbi brown仔細睇...


買完先諗起... 其實我唔化粧的 (個化粧既frequency係... 1 年少過10次)... 可想言知我做野係好大壓力呢.....
嗯... 或者我而家開始化下啦..
Posted by Picasa

6 comments:

Cool said...

成日搭飛機個陣都好鍾意睇shopping catalogue, 見到成set make-up kit都覺得好靚好想買, 但最後會放棄! 以前返工日日都要make-up, foundation, make-up powder會用得快啲, 所以可以買, 但個d胭脂呀, eye-shadow等就唔好買喇! 好難先用得晒嫁! 其實啲色來來去去都係個幾隻, 除非係演藝人士喇! 咁買多啲都無妨!
所以我係飛機度買親都係香水, 用得快啲, 唔使等係度鋪塵啊!

Cool said...

呀! 仲有mascara都可以考慮買, 因為都係好快用完, 記得開封咗, 1到個2月就要用完, 就算用唔晒都要"dum", 因為每種化妝品都有限期嫁!

因為mascara開封咗, 好快會"鯨"乾, 過咗1到2個月的mascara, 塗出來會變咗"一舊舊", 無新開個陣咁靚囉! 有時我都會唔捨得"dum", 但頂多用3到4個月, 最多塗完再梳返順啲eyelash就得嫁喇!

Nicole 瑤瑤 said...

你講既同我個妹講返俾我聽既係一樣!!! 最慘兩支mascara我都開左黎用!!!! 丫!!!!!!!!!!!!!

睇黎我要日日搽mascara先得喇.

Anonymous said...

我好鍾意dior o個set 呀!! 好靚呀!!!

瑤, 買左就化多d 喇, 唔好waste 左佢呀!! heeee!!

Nicole 瑤瑤 said...

唯有係咁啦.... 日日搽mascara都ok既, 成個面化我就頂唔順喇.... 好似焗sauna咁...

我今日有同事仲教左我個小tips, 佢話如果支mascara開始"鯨鯨"地, 可以drop小小眼藥水落去. 唔知係咪真係得呢...

Anonymous said...

我都鍾意係飛機上買O野架!不過我唔多化妝,只會買護膚品!我用一隻叫La Collins既牌子,飛機買比係香港買平20%!!