C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Thursday, September 06, 2007

苖瑤聚


早兩日, 我同好耐冇見既苖苖人出黎食飯. o係佢個blog度先發現, 我地兩年冇見囉... 上一次見佢, 係佢婚後約出黎食飯. 講起上黎, 之前出席唔到佢既婚禮, 真係好可惜呀... (係喎, 我好似連d結婚相都冇睇過...)

今次出黎食飯, 又係發生十萬樣低b事.... 首先係我發現我冇左所有中學同學既phone #. o係公司我返返覆覆咁睇晒成個phone list4-5次, 口中念念有詞咁講"唔係呀嘛... 咁白痴... 今晚點算呀.."... 真係冇晒..只係得返bigyu既電話....

跟住就bigyu搭gap搭昌再搭美德先搭到苖苖人N年前既電話... 好彩佢十年都冇轉過number...

我仲desperate到留言到佢個blog度.... 唉... 我約左佢6:30pm... 但係4pm留言去佢個blog度.... 佢見到既機會都係好...... 微.

總之最後打到俾佢啦... 火速到tst, 點知低b事件再次發生... 首先我o係海港城打極都打唔到俾佢... 咁只好sms啦... 10秒後佢sms reply我喎!!! "和花亭"... 咩黎架... 我好日都唔出tst, 點知邊度和花亭呀.. 個心又急起上黎啦.. 死啦, 又打唔到俾佢, 佢點用sms教我去咩和花亭呀... 我都唔知點用sms話佢知我o係邊啦... (因為我都唔知自己o係邊)... 好似癲左咁亂行... 點知o係basement, 行下行下又見到有個人好焦急咁狂"才禁"個電話喎... 哈!!! 咁又會搵佢到架喎!!! 果然我係天生異"品", 勁人呀!

一走埋一齊, 就好似成世冇講過野咁, blablablablabla講過不停.... 坐低左成十幾分鐘都未叫野食... 仲要笑到個面硬左... 講左好多野啦, 大家既近況啦, 返工既攪笑野, 仲有講起多年前的痴線佬事件, 笑到嘔飯呀!

返黎既途中, 我又諗起d低b話提, 好似傻婆咁o係度傻笑... 哎o也... 好低b呀

小暈雲點滴: 我與傻婆有個約會

小小後記:
之前同盈盈講起, 善德果然係出低b人既好地方! 佢同佢d中學同學gathering時, 低b指數一樣爆晒燈呀!!! 什麼聯校ball呀, xxyy問答比賽呀, 聯校debate比賽呀, oh... not my cup of tea, 一個個汗毛當鬚根既爆瘡男扮gentleman同一個個化粧化到鬼樣 + 特登內八字腳咁行既"春夏秋冬冷背心女"跳舞... 開口埋口都要提住一大堆"男拔女拔皇仁華仁聖心st margret good hope st paul st bloody mary st dr martin st magarita long island ice tea... ..." 頂唔順呀...

2 comments:

Anonymous said...

妳用「天生異品」黎形容自己,我覺得真係一絕,好襯呀!我決定,以後唔叫妳做low b瑤,我會改叫妳異品瑤,咁先可以襯番妳d奇人奇事!(*V*)

Anonymous said...

其實係天生異稟