C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, September 09, 2007

屎忽了哥奇遇記...

呢兩日天氣有dd涼意, 我地決定要上天台bbq!!! 食食食咁啦... 點知天空有舊野低飛, o係我地頭上飛過仲坐左o係我地個欄杆度!

原來係一隻"了哥"...

以前細個時, 樓下面包鋪都養左隻"了哥", o個隻"了哥"好醒架, 成日扮人講野... 咁我咪又係咁對住佢講野囉...
我:"喂屎忽"
pat pat又叫:"屎忽屎忽"
"了哥"零反應...
patpat就繼續食野...
但係我唔放棄!!! 繼續係咁叫"屎忽... 屎忽... 屎忽呀"
如是者叫左十幾廿次...

咁我都放棄囉...食野囉...

"屎忽..屎忽..屎忽呀" <------- 一把怪聲出現, 唔係我又唔係patpat....
我同patpat互望...
呆左幾秒...
嘩!!!!! 呢隻"了哥"真係識扮人叫架喎!!
"喂~~~~~~~~~~~~~~~~~" (又係呢把怪聲)
"你做乜野" (都係"了哥"叫)
"屎忽屎忽屎忽呀"
oh.... 咁我就開始懷疑, 呢隻"了哥"係有人養既.... (死啦, 佢而家學識左係咁叫"屎忽" tim..)
但係佢之後就唔肯再講野喇...佢飛左去隔離既天台... 仲跳左上個女人個背度.. o個個女人好開心咁大叫叫個屋企人出黎睇...



晚上呢, 我就整左個blueberry muffin喎... 都ok架!

Posted by Picasa

2 comments:

Cool said...

或者可以講多啲"屎尿屁", 教完佢即閃...

Bigfish said...

最驚識飛既小動物...俾我一早嚇走左...