C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, September 23, 2007

瑪格烈特....

最近相信因為工作壓力大, 經常發惡夢. 盈米話我應該同大家分享一下...

一. 夢中遇鬼
有一晚, patpat返左佢daddy mami屋企(呢個係真既), 晚上我打算跟兩隻babies 一齊訓 (當晚我真係同baby們訓既), 但係床上有一舊被隆起左, 有隻鬼o係入面(好似 sixth sense咁) 郁下郁下咁....
我嚇左一跳.... 驚左一下... 跟住無名火起!!!!!! 我就衝過去係咁打隻鬼!!! 係咁叫"你以為你係咩呀!!! 你去死啦, 同我即刻滾出黎!!!!" 跟住狂打佢屈佢... 最後打到佢變到好細好細... (完)

二. 夏韶聲concert
大約係, pat pat買左夏韶聲飛(仲要係第一行), 我地一齊去睇, 但係由於太近, 我地跟本乜都睇唔到, 仲因此而鬧起上黎.
我好嬲好嬲啦, 咁就拂袖而去啦, 奇怪既係, 出到去, 我見到一個阿伯拎住支竹喃喃自語, 我勁驚啦, 扮冇野咁行過...
點知一拎轉, 阿伯拎住支竹衝過黎我度...我好驚呀, 隨手唔知邊度拎起支仲大支既竹, 係咁"barn"返阿伯, 同佢鬥打, 點知阿伯支竹插中我個肚, 我就大叫左出黎....

"丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
仲嚇醒埋pat pat....

三. 季節之瑪格烈特
大家仲記得"季節", "媽打"鄧碧雲嗎?
夢中的我, 係媽打一家的成員之一. 媽打的養子, 阿全. 在我夢中係一個衰仔..

阿全在外跟一個女人生左個女... 阿女叫"瑪格烈特".. 後來個女人走左佬... 由於阿全無法照顧"瑪格烈特", "瑪格烈特"就過黎同我地(即係媽打呢邊一家)暫住...

一天, 家中所以人包括阿全, 去左醫院探阿爸(劇中媽打個老公), 返黎時, "瑪格烈特"剛好o係廁所...
媽打:"阿全, 你咁有冇攪錯呀, 個女係你既, 你點可以話唔要就唔要佢架, 骨肉黎架"
阿全:"我唔理得咁多, 帶住佢陀手lung腳. 你咁鐘意佢咪要左佢囉... 你唔要佢我就拎佢去保良局"
我衝出黎大叫:"你地唔好再講呀, 瑪格烈特o係toilet會聽到晒架!!!!"

但係太遲喇, 佢已經聽到晒, 厠所入面不知怎的會有道防煙門通到樓下.... 原來瑪格烈特已經由o個道門走左落去...
落到樓下...
我地成十個人就跑落去追呢個小女孩, 邊追邊叫..."瑪格烈特...瑪格烈特!!!"
瑪格烈特停低... 慢慢轉過頭來....
..................
..............
..........
.......
.....
...
..
.
.
.
.
.
轉過頭來的瑪格烈特... 係一個黑人小朋友.....



Posted by Picasa

2 comments:

Bigfish said...

你頭果兩個夢都幾暴力下喎...相信你o係夢中都抒發左唔少工作上既壓力啦~~~

大壓力就去買啫哩豆啦~~~ yeah~~~~

ying goo said...

瑪格烈特!!!!!!!!!!!