C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, August 26, 2007

又有好野食....

大約兩星期前, 我o係u magazine度睇到一個好似好好味既recipe, 係魚香爆雞翼. 嘩, 我見到即刻借d '二' show俾pat pat睇啦..

我:"我見到有個recipe好似好好味呀, 好想食呀. 我一陣去買晒d作料黎整先"
pat pat:"等我睇下... 哦..............好易即. 洗乜買晒咁多作料即, 用xxx去代替yyy咪得囉, zzz我地屋企都有啦..."
如是者, 最後由本來我黎煮.... 變左做佢煮喇.... yeah!!!!

但係我都好有心機咁整左個牛油果salad架. 都好味架..


廿隻雞翼!!!! (有多位人仕問我兩個人點食咁多雞翼. no problem喎, 廿隻唔係好多o即.)


黑黑地o個d唔係焦呀, 係咸魚, 加左咸魚後, 勁香!!!


全成喇. 有魚香雞翼, 牛油果salad, 仲有cous cous. (o個d好似飯o個d唔係飯黎架. 係cous cous, 易煮好多, 5分鐘攪掂, 又有食飯既感覺)
Posted by Picasa

No comments: