C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Saturday, December 06, 2008

咸西多早餐

呢一日朝早悶悶地, 我就整咸西多做早餐!!!

平時食o個d西多, 中間多數係夾d花生醬或者係乜野都冇.
咸西多就會夾片火腿囉.


好好味架!

bujil趁我行開時都偷偷lick左一下呀!!

bujil:"幾好味喎..."
Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

好絕呀!偷偷"lump"咗下!真係名副其實"為食貓"呢!

Nicole 瑤瑤 said...

係呀! 佢望住塊西多望左十幾分鐘, 一見我行開左就偷lam喇!!

Anonymous said...

我以前屋企隻貓試過望住我阿哥食公仔麵好耐,趁佢食完行開即"叉"隻手去爪(以為可分得一條半條麵),點知...d熱湯令佢要"lump"手半個鐘!!(因貓唔鍾意濕熱嘢)

Nicole 瑤瑤 said...

哈哈, 佢好攪笑呀!! bujil都未試過咁勇, 不過佢真係可以好有耐性咁等, 等到你行開佢就偷食. 有時仲會等到"恰"眼訓, 中下中下咁.