C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Tuesday, December 09, 2008

香蕉朱古力蛋糕

早幾日整左次香蕉蛋糕.... 結果係大大失敗....

個蛋糕... 香味, 味道都ok, 但係個質地.... 基本上需要抱住食橡皮糖既心態去面對.


尋日, 極不甘心地, 我再做一次. 今日我用返整蛋糕應有既step. 呢次非常ok呀!!!


加埋brandy butter食, 仲好味!
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

我好鍾意食香蕉蛋糕o架~ 但係市面上好難搵到一款好味o既香蕉蛋糕!!

難唔難整o架??

Nicole 瑤瑤 said...

其實又唔係好難, 我都係求其上網搵個recipe整之嘛. 跟住d份量加d減d咁囉.

我有個friend整香蕉蛋糕好勁架. 真係好似o係出面買o個d咁架, 會好鬆咁架. 我整出黎呢個就實d.