C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Wednesday, December 31, 2008

牛頭角下村之日場!

早幾日, 我同pat pat去左牛頭角下村, 趕及o係12月完之前試下佢出名既店鋪!

先去興記!!

奶茶: 幾好, 都幾滑但如果茶香重返少少仲好. 好過中環蘭芳園(聽人講佢d奶茶好味到震, 上星期咪去左中環試囉, 死迫爛迫迫到入去,但係食完極失望). 
豬扒包: 都唔錯
最好食係佢個炸雞脾!!!!!!!!! 我平時勁憎炸雞脾(因為我唔鍾意d由生炸到熟既野肉, 好似乾睜睜咁. 而且好多時都係面頭有味, 裡面一d味都冇). 點知呢, 佢只係個尖尖位有dd乾, 但係95%既area都好滑!!! 仲要由外到內都有味, 好明顯佢有醃過架!

興記真係唔錯呀!


跟住係源發!

我本來係陪pat pat食架ja, 因為平時唔鐘意食內臟.

淨豬雜: 有冇攪錯!!!!!! 點解可以咁好味!? 豬腰爽, 豬肝爽夾香, 點解可以咁好食架?! 仲要冇味精!!!
跟住再食淨豬肺: 大碗到差d K.O.我地兩個. 幾好食, 不過食得出佢有少少味精.

瘋狂飲食團未完架. 我地轉戰德褔食dessert. italian tomato!



跟住仲即刻上pat pat 屋企食飯. 最後爆肚而回.
Posted by Picasa

No comments: