C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Thursday, December 13, 2007

happy生日

pat pat生日呀, 我地一齊放假去玩一日.

先因唔知醒而要o係ferry用膳....

到喇!! 去玩去癲黎ocean park!!!! (disney去食屎)

詳細唔講喇. 大約係我地狂玩機動遊戲, "越礦飛車"幾好, 我俾一粒星!!!! "海盜船", 一粒半. "跳樓機"冇開所以俾唔到分... 其他負星星 (-ve), 因為一係零刺激, 一係一味暈死你, 一係令你個頭撞爆為止(---> 舊o個個過山車).
我一味話要搵次去外國玩d "真正的機動遊戲 ", pat pat就不斷轉話題. 我唔理, 點我都會搵次去玩, 大不了自己去.

跟住我地睇左海洋館海獅館鯊魚館水母館等等.... 同埋玩d小遊戲, 由於d獎品真係...... 俾我都唔要, 所以pat pat特登輸晒.

坐左cable car過去, 大部份地方都under construction. ocean park, 你要加油呀!! 我等緊你個resort建好, 咁我會買一年入場card去你度做spa.

panda館, 呢位小朋友唔知係盈盈定樂樂, 但係佢好攪笑, 好似bujil.


傻下傻下panda


神態勁似bujil, 大家都傻下傻下咁..
呆仔

大笑

得戚


離開ocean park


晚上, Ritz Carlton, semi-buffet


d oyster係勁好食呀. 我平時一d都唔食但係今日食左十幾隻.


鵝肝雲吞, 好味呀!!


主菜, 東星斑+大蝦



甜品 - 乜都有總之好勁好味


我地叫左一紅一白酒, 幾好飲呀. 食到爆肚咁返屋企.... 回程途中, pat pat好開心咁玩我送俾佢既禮物.. .攪到我都想買部俾自己...

更多既相可以黎呢度睇: http://picasaweb.google.com/nicole.leung/20071212LeoSBirthday?authkey=VuJLUSfMs_g

Posted by Picasa

No comments: