C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, December 02, 2007

不輕鬆的sunday

sunday嘛.... 本來應是輕輕鬆鬆的...

但係我由星期五晚返青衣時, 頭痛又慢慢發作...
星期六朝早起身已經痛到唔太可以企起身... 唔係好想但係都要見靚仔醫生...
又要食偏頭痛藥... 食完條頸同背會好攰好攰... 一定要訓...
好彩傍晚pat pat黎青衣接我, 順便食埋晚飯囉..

sunday起身, 其實都仲有少少痛, 不過好輕微. 死都唔想食藥. 我既對抗頭痛方法就係不停咁做野, 不過唔好睇書唔好用電腦.

先是狂洗衫, 食早餐, 再洗衫, 食lunch, 為左唔好俾自己冇野做, 我就整餅!!!
呢次係apfel stundel (apple studel). 好多年前整過一次, 狠狠地失敗. 今次再整只不過因為呢個餅都幾"晒"時間... 可以"磨"成個下晝.

"chow"粉! (今次都chow得幾好)


yeah! 頭痛byebye


整左出黎都似模似樣架, 但係真係"似"囉... 個皮太硬. 因為冇用豬油.


pat pat都食得開心.


其實我仲整左lasagne同雞蛋potato salad架. 咁就冇左一日囉.



Posted by Picasa

No comments: