C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, May 25, 2008

旅遊誌 - 10月 Vienna, Austria Day 2

DAY 2 (OCT 12) - Vienna

一早起身, 食過少少野, 就步行去Schönbrunn (中文好似叫'美泉宮'). 係靚靚既Sisi公主既summer palace. 入面有幾個museums, 又有個zoo, 同埋幾個大既garden.

大門!




跟住傻左咁衝入個garden仔度狂影(其實都冇咩好影)



影下我地

又影下自己

又影下pat pat


佢影我

我又影返佢


又俾佢影到我瘋狂自拍


小小pow公英


我地行左入個bush迷宮, 見到呢兩舊石, 有個石牌說明話o個兩舊石代表一男一女. 唔知touch左個女o個舊呢就會點點點, touch下男o個舊就會乜乜乜(但係我唔記得晒到底係會點點點同埋乜乜乜...)


去到迷宮終點喇, pat pat 好開心咁影o個d搵唔到路仲o係d bush度游黎游去o個d人


另一個迷宮(呢個係小朋友玩既)


啜啖先(嘔呀, 頂唔順就close browser啦)


跟住我地就去左Hundert Wasser Haus度睇喇


跟住我地夜晚去左睇音樂會. 但係呢個樂團麻麻地呀, 都係"Wiener Mozart Orchester"o個團好d. 下次如果你地去vienna又想睇show既話, 我會推介返"Wiener Mozart Orchester"呀. 真係好正架. 佢本leaflet係紅色架!!

更多相片: http://picasaweb.google.com/nicole.leung/20071012SchNbrunnViennaAustria

No comments: