C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, May 26, 2008

旅遊誌 - 10月 Graz, Austria Day 4

DAY 4 (OCT 14) - Graz

Graz(格拉滋)既早晨, 就由Jugend gäshaus (hostel)入面既早餐開始!!!!


等我地黎睇下, pat pat 有幾滿意個早餐


"好滿意"


食完野, 出發!


見到草地, 又發癲狂影一餐.


"噢, 我明白了"(然後頭頂既燈胆著起來)


嘩, 洗唔洗咁型


裝人地鎖匙lone!!!

(其實呢個係graz既museum, 去到先知o個日唔開...)

呢度係Landehaushof (呢度係一個景點, 因為個建築係用意大利文藝復興時期既設計, 大約係咁啦. 係幾靚架!)


嘩, 好有feel呀


跟住我地去左個兵器museum. 睇左好耐, 睇左好多圓桌武士o個d兵器, 仲有槍... 因為graz從前係一個weapon既重鎮.

其實當日o係graz有馬拉從比賽, 好多路都唔俾車行. 街上好多人呀. (食早餐時我地仲奇怪點解咁多著晒跑手裝束既人一齊食..)

加油呀


跟住就坐tram去Eggenberg schoß!!! (schoß = castle/palace in german. 張相見到我嘛...?)


有人"懶"型


我地join左佢個guided tour (但係姐姐好似趕住收工咁..)
睇左: Planet Hall, Zodiac Ceiling, Continent Ceiling, Chinese/Japanese Room x 3, Coin Collection 同埋個planet garden.

個garden好多"恐"雀架


晚上, 我地去左睇呢條海參(graz既art museum). 夜晚d燈好靚架.
呢d一粒粒就係格拉滋既奶滋(hoho, sorry 有d核突), 佢地話用黎同外星人communicate 架喎


呢個係o係河中心既人造島(用膠造架), 入面有餐廳架


More photos: http://picasaweb.google.com/nicole.leung/20071014GrazAustria

No comments: