C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, May 25, 2008

旅遊誌 - 10月 Vienna-Graz, Austria Day 3

DAY 3 (OCT 13) - Vienna - Graz

由於晚上我地要由Süd bahnhof 坐火車去Graz, 一早我地先將luggage放o係火車站的locker (註:o係europe大多火車站都會有locker, 可以儲蓄行李24-72小時, 唔洗拎住d野周圍走咁慘). 跟住o係火車站食個早餐, 同埋睇定d 火車schedule double check.


似乎呢舊係鎮站之寶


我地既早餐



食完出發去玩lu


出返市中心, o係staat oper (city opera house)出面等候guide tour


staat oper門口, 裡裡外外都靚呀



睇完opera house, 就行去Karlkirche. 呢個church係幾靚, 不過commercial d囉, 入去睇要收錢.


pat pat 既傑作




oh... mozart!!!




跟住我地行下行下, 不知不覺得左個walk tour(旅遊書推介既). 就行到去parliament同另一個palace. palace出面有個羅馬時期既遺趾.


parliament出面




晚上, 我地折返süd bahnhof, 食個pizza, 拎埋行李, 就上火車喇!

拎返d野先

火車到喇!



等開車
sms報平安 (o個本紅簿仔係我用黎寫旅遊日誌架, 如果唔係呢本野, 我都未必寫得返d次序出黎)





更多相片: http://picasaweb.google.com/nicole.leung/20071013ViennaAustria

No comments: