C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Tuesday, June 10, 2008

旅遊誌 - 08年6月 Thailand 華欣 + bangkok part 1

由於近日轉工既關係, 有一星期free出黎, 就同pat pat去左thailand喇!! austria + czech之旅先讓一讓路俾我thai嘆之旅攝一攝先.

$4610 (incl tax and fuel fee) per person, 2 nights 華欣resort + 3 nights Grand Millennium hotel, 搭的是OX (ORIENT THAILAND)

聽到好多好多OX既負面傳聞, 又話delay3-4個鐘, 又話個seat belt梅到會甩出黎, 又話OX買華航既舊機(呢樣我最驚). 但係因為平, 我地都唔理得咁多.

上飛機, 嘩!!!!!! 架機ok喎, 係日本機, 我地仲坐求生門既位. 正過business class啦


開心到震


day 1, 2, 3 華欣 Dhevan Dara Resort & Spa (http://www.dhevan-dara.com/villa.html)
我地book左pool villa. 嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 正到爆炸呀!!!!!!!!! 有個私人泳池架!!!
呢間villa咁正, 我本來都半信半疑, 諗住邊有咁正又咁平架...

去到, pat pat check-in


我就冇野做


佢仲用架車仔車我地方房, 點知間房近到行3分鐘都到.


登登登登, 我地間房&泳池


bed!!!


餓到爆, o係resort既餐廳食個lunch先

係咩黎呢?


係shrimp spring rolls呀!!! 勁勁好味


tom yum gong (勁勁勁好味) & green curry (又係勁勁勁好味)


晚上, 我地叫左room services o係泳池旁慢慢嘆. 好romantic呀!!!

食前先游個水先


嘩有野食喇




dhaven dara個chef真係好勁呀. d野真係好好食. 我地叫左個grilled seafood basket (下圖), asparagus wrapped by bacon, green curry chicken, rice, mango sticky rice, 2個drinks


第二朝, 出去食過早餐, 我地就返房狂游水+sun bath


狂游呀


大字




影合照係好困難呀, 得十秒時間, 叫人點急急走返入個池度呢(好淺水架ja, 唔可以一野跳落水)




由十點玩到2點幾, 個天黑晒喎!!! 仲落狂雨!! o岩晒!! 我地沖個涼黎個小午睡!


4點出去華欣down town, 大約要15min車程. down town冇咩好睇喎, 有條好長既沙灘(但係個沙灘唔靚架喎), 同埋個night market (賣黎賣去都係o個d野).

beach boy


我都唔知有乜好影


6:30我地就坐tuk tuk 去pat pat research左好耐既呢間restaurant!!!


坐左個靚位


飲返杯cocktail (好難飲)


記得影相時, 已經食晒喇!!!!!!!!!!!!!


假geebu同假bujil
假bujil 想我地俾d野佢食


仲有假geebu


餐廳其他位置


再去飲杯咖啡先返resort




第3 day 朝早又游水啦, 點知pat pat發現d野


filter位有隻青蛙


青蛙好勁咁自己爬上個衣架度, 唔捨得走


我地o係resort食個lunch後, 就坐book左既車去bangkok喇!!

bangkok之旅待續

更多photo: http://picasaweb.google.com.hk/nicole.leung/200806Thailand

3 comments:

Anonymous said...

那張大字泳裝照好得!我開頭睇以為大「宇」,嘩,即刻睇真d!噢,點知係大字,及著了淺色泳衣......@.@

Anonymous said...

hehe,上面個post係我呀,手快快未打名就post~~

Nicole 瑤瑤 said...

死啦, 我有個friend又係咁講呀, 佢以為我祼泳....

疑似祼照呀...