C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Sunday, June 15, 2008

旅遊誌 - 08年6月 Thailand 華欣 + bangkok part 2

cont'

day 3 - huahin, bangkok
捉完青蛙, 游過中水後, 我地就o係resort食埋個lunch先程過bangkok.

pat pat為今次呢個trip做左好多preparation呀, 租車(來回huahin <-> bangkok)都係由佢包辦.

由huahin返bangkok大約2.5小時. 呢個係dhevan dara送俾我地既souvenir


到逹bangkok, 我地既hotel係Grand Millennium. 去到hotel, 第一時間睇下d facilities先






安頓晒d野後, 我地既dinner就去左富臨(阿一鮑魚). 其實我唔係咁鍾意食鮑魚,魚肚,shark fin o個d野. 因為我覺得又貴又唔好食. 不過o係bangkok可以以比香港平既價錢食呢d野, 咁我同patpat就諗住試下囉.

pat pat既shark fin (而我係唔食shark fin既). 根據佢既形容係, 好杰咁囉.


鮑魚+鴨腳+菇

菇 - 就好似平時食既菇咁.
鴨腳 - 就好似平時食既鴨腳咁, 不過呢度係"林"到完全骨肉分離. 我唔知咁係好定唔好.
鮑魚 - 更加令我認定鮑魚係難食食物之一. 咁有幾好食, 我諗不用多講.

隔離o個枱香港couple, 仲要叫左貴既set, 隻鮑魚都幾大下架. 但係個女仔係切到手踭高過'隔喇底', 刀身興碟不斷發出恐怖的errk errk聲, 都切唔到隻巨鮑. 最後我見佢食淨1/3隻鮑魚, 放棄.
我地兩個心諗, 好彩我地散叫少少黎試o者... 如果唔係真係"晒"晒d錢.

overall, 唔好食, 雖然service 幾好(不過d waitress換碟換到我地覺得好煩, 隻碟得幾粒鴨腳骨(我地各得一隻鴨腳, o個度會有幾多骨丫...), 又即換, 隻碟得兩三塊魚骨, 又換, 食都食得唔安靈.

食完野, 當晚就返hotel lu, 因為都幾眼訓呀.

day 4 - bangkok (eating & shopping)

bangkok第早上, 起身食早餐


我同我個travel agent book hotel時, 講明要d早餐好食架. grand millennium d breakfast ok啦, 不過同Metropolitan 都係冇得比呀

o係bangkok, 我地淨係食, spa, 同shopping. 主要都係去siam, chit lom呢d地方行街囉..

shopping mall: zen


係咁二行左陣又餓, 去左間食tom yum gong hot pot既餐廳




5點去食有名既水門海南雞飯(每人一碟, 唔係好多架ja). 佢5點先開晚市, 但係我地5點去到已經坐滿人咁滯.
到水門之前, 見到佢地既ferry, d人就咁自己爬/跳上ferry同上碼頭








又行左陣, 晚上就去左cissy推介既La vendôme, 有車o係酒店pick up我地. 5000baht唔洗食到好好既french dinner(有叫酒飲架), 無論食物, service, environment, 都一流!!!

龍蝦湯 (我唔想用flash影響到其他食客, 所以d 相都唔係太清楚, 但係真係好靚好好食架)




fois gras


仲有3,4個appetitzer冇影.

main course
我既大蝦呀! 好好食.

french dinner後, 返到酒店, 發現原來買左好多野!!!





仲有太多不能盡錄.

DAY 5 - Bangkok (Shopping & Eating)

呢一日我地既target係要shopping + 買手信. 早上先到d mall度行, 跟住就要去big c買d食物做手信. 但係最後o係big c買得最多既tong yum gong即食面, 買俾我地自己食. 下午我地去做spa (又係pat pat research 同 book架! 好體貼呀)

又係行左一陣, 又好餓呀






攪笑既mcdonald叔叔同你sawaedi-ka (我手上o個袋係少部份big c既食物手信之一)


返酒店放低big c戰利品後, spa就派人開車黎pick up 我地喇. 架車好正呀 (pat pat話因為我地book o個個package係d luxury package, 佢地用d靚d既車喎)

架車大到我地伸直晒對腳都未貼到司機張椅.




到左間spa centre, 先坐低休息下, 飲杯野先, 跟住有人同我地講解成個treatment, 仲有好多detail可以選擇. 我就要honey+sesame磨沙(磨o個時好香芝麻味呀!) + aromatic oil (lemon grass味) massage + 花花bath. pat pat由於曬傷左少少, 就要coconut milk磨沙 + aromatic oil (唔知咩味) massage + 都係花花bath (因為一齊bath架嘛).


spa完後, 有d野飲同杏仁豆腐, 好舒服好好味呀




spa既人幫我地手book左張table in "Mango tree", 跟住再車返我地去bts station. 我地就由o個度去mango tree喇!

好正既spa


Mango Tree
free papaya salad(用coupon換架)


生蝦 - yeah


grilled chicken


沙雜菜& coconut chicken


CRAB!!!


食得勁開心


DAY 6 - Bangkok, hong kong
返香港lu, o係airport又要食d野先. 又有間mango tree喎!!!!

不過d味道就冇得比lu. d tong yum gong都唔酸既.


機上既dinner (要為OX平返下呀, 同我之前聽到既負面COMMENT係完全唔同. 真係搭得過喎. 下次再去我都會再搭)


Thailand Bye bye.

more photos: http://picasaweb.google.com/nicole.leung/200806Thailand

2 comments:

Bigfish said...

what a wonderful trip!! I also want to go thailand resort and bkk shopping ne...

Nicole 瑤瑤 said...

u know, i bought 16 pieces of xxxx!!!!!!! (I'll tell you face2face what is xxxx!!!)