C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Monday, June 09, 2008

旅遊誌 - 10月 Salzburg, Austria Day 7

Day 7 (OCT 17) - Salzburg

o係salzburg既第一日, 我地就book左去ice cave既tour, 2pm前要返到yoho hostel上車.

為左可以fully utilize我地張salzburg card, 我地就用早上既時間去hochensalzburg(salzburg入面既一個城堡)喇!!

出發前, 我地又去間平靚正既"in"度食早餐喇!





plaz度既藝術品呀




要坐纜車上去喇


hochensalzburg個map


hochensalzburg下的salzburg


井呀


hochensalzburg入面有個puppet museum. 我地見到呢個紙牌就影相啦... 點知pat pat個頭又唔o岩個Papageno個方向喎...


咁唯有再影張啦....
(點知影左出黎呢張相係大爆笑...)


呢個幾好玩架


以前既toilet


hochensalzburg入面係幾靚架(右邊係暖爐)


睇過hochensalzburg後, 我地就急急返去yoho等車去ice cave喇!

上車喇, 好緊張呀


沿途風光明媚, 經過河流


再過城堡


遠眺雪山


到逹山腳, 落車後要行廿分鐘到纜車站


以為行廿分鐘好輕鬆啦


仲懶形咁


越行越難行, 又高又斜. d沙又好"sin", 有d位冇木欄架... 好raw好勁呀!


有個女仕體型比較肥, 佢行得好辛苦呀(最慘佢個男伴就咁行左去, 去到纜車站個女仕喊起上黎tim...)

趕到去纜車站(尾班車黎架, 趕唔到就收皮喇). o係纜車度, 大家對小腿都抽下抽下咁..


其實真係好高


出左纜車, 又好開心咁諗住就到啦!!!


但其實又要行廿分鐘... 呢段路仲辛苦過頭先o個廿分鐘


加油努力. 天氣其實幾凍, 但係都行到身水身汗 (前面o個個就係行到喊o個個女仕喇..)


行下行下, 見到山洞口喇.


遠睇以為個洞好細啦


到喇到喇!!


洞口留影(行到去原來好大架)




ice cave簡介:
o係呢度, 先講一講ice cave既history先...
呢個ice cave係位於alps mountain chain既其中一個山中. 佢係o係19th century (1879)俾一位叫Anton posselt既探險家發現. Anton係個爬山發燒友, 佢有一次爬山時, 發現了這個ice cave, 而且在手無探險ice cave既equipment既情況下, 進入ice cave深入200m. 到逹200m時, 他知道身上的配備並不足以讓他再前進, 再向前便會有危險了... 他便留下了一個cross(十字)的記號在該位置.
回到鎮上, 他向友人提這個發現. 不過, 往後的整整39年, 都未有人可以越過Anton畫下的記號.
39年後, 有一個年青人, 叫Alexander von Möck, 成為首位越過Anton記號的人. Alexander亦迷上ice cave, Alexander死前, 向友人提出要將自己的骨灰安在於ice cave中.
ice cave的主人決意要保留ice cave的原貌, 所以洞內完全沒有照明系統, visitor要分成一組組, 每組有一人手持一個小火燈, 進入洞內. 唯一一樣加設在洞內的, 便是鋪了些木板作為行人路, 否則我們跟本不可能在冰洞裡行動. (我覺得此舉實在好!!! 我實在受不了好似國內或其他地方o係d天然冰洞/鐘乳石洞內又紅又綠既燈飾裝置. 令到成件事係錯晒!!!! 天然奇景係要黎欣賞, 要黎驚嘆, 唔係要俾d紅燈綠燈好似花紙咁"粉飾". 整到成個景人工化晒.
我地o係伸手不見五指既情況下, 真係想像到當年anton o係毫無準備下深入200m既困難, 我地o係木板上行十多分鐘便到逹anton留下的十字記號, 但他當時怎樣於黑漆漆的山洞裡,濕滑的冰面上爬到200m?! 想到這裡, 完全感受到由發現到冰洞, 到今日可以讓人入去參觀, 是一件好偉大既事呀!!!)

冰洞入面既冰, 係由山上的溶雪流入山洞再結成冰而成. 不過近呢十多年洞入'冰位'由於green house effect, 已經上升左好多, 再過多幾年, 冰洞內某d位既冰位可能會到洞頂, 咁就冇得再俾人入去架喇... 希望世人環保d, 如果唔係好多呢d奇景都會冇晒架喇...

洞口派燈


洞內, 入口不遠處, 有個雪人


有d位, 真係行木板都難行, 唔知anton點可以爬到過去


呢個就係anton o係1879年留低既十字




導遊哥哥每到一個位就會爬上d冰洞高處為大家講解


呢個係天然冰雪慢慢溶出黎既bear bear熊呀. 導遊哥哥話每年洞內既冰形狀都會唔同, 下年再黎可能就冇左呢隻bear bear架喇.


呢度既冰一層層, 每一層都代表一年


成個tour大約1小時30分鐘, 但係只行左成個ice cave既好小好小部分. 出到洞口, 太陽開始下山喇


ice cave bye bye


導遊哥哥帶完我地呢group人後, 兩三下手腳就爬左上呢度嘆beer. 睇到我足目驚心.


一唔小心就會跌落山崖呀


上纜車前, 我地o係纜車小站飲返杯野先






晚上我地去左間幾好既餐廳呀




More photos:
Click here

2 comments:

Anonymous said...

果張紙牌相好絕呀!!!!極爆笑,我覺得妳要晒大佢放係廳(*V*)

Nicole 瑤瑤 said...

我個妹見到呢張相笑左十分鐘都有. 隔一陣再睇又笑過...