C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Tuesday, June 03, 2008

10月 Salzburg, Austria Day 6

Day 6 (OCT 16) - Salzburg

salzburg係咩地方呢... 中文好似叫薩以c堡. 都唔知呀? 咁知唔知電影"仙樂飄飄處處聞(Sound of Music)"呀? do-re-mi 咪係跑晒成個salzburg咁唱出黎架囉.

salz - 德文係salt咁解. 因為從前salzburg有好"fong"富既salt o係d山洞裡面, salt礦係主要$$來源之一. 同我地平常o係海水度extract d salt既方法唔同, 佢地d salt多數係高山既山洞入面. 係另一種類既salt, 仲話比海salt更好更有益云云....

salzburg有佢sweet sweet既一面(因為套電影), 又有好多天然既奇景(ice cave), salt 礦更係不可錯過既景點(裡面都有好多故事, 2,3百年前好多工人做野時失足跌落salt lake, 死左. 點知因為d '嚴'份咁高既水, 就將佢地變成mummy....), 此外, salzburg係mozart既出生地, 呢度有兩個大既mozart museum, salzburg仲有幾多puppet show(好似magic flute等)架, 都幾好睇架.

o係salzburg我地住一間叫"yoho"既hostel. 我地為左save $$呢, 有幾日既住宿係同人share房(4人房). o係salzburg我地同一對aussie couple share 房, 佢地都好nice好好人架.

第一日既breakfast我地o係yoho度食, (唔包早餐架), 6.5 euro per person, 但係d野食係勁唔得囉. Coffee is disgusting (仲難飲過office o個d). Scramble egg... 老到呢...

9:15am - 先去information centre! 買pass! salzburg既down town唔係好大, 好多時都可以行路. 我地買左張'salzburg card', 24 euro一張 for 24hrs.
包睇salzburg裡面所有museum 同salzburg入面所有in-town transport.

11am, 我地先到salzburg museum. 呢個museum好似幾新, 之前未黎過呢個. 主要都exhibition都係講salzburg既history同出自呢個地方既名人. 有詩人, 畫家, 音樂家, 政治家, 舞蹈家, 好多好多呀... 唔通真係地靈就會人傑?
Modern 畫


跟住d footprint黎學跳舞


玩下museum既小玩意


呢度係講salzburg既history


搭"車立"落返地下lu


跟住我地就行去睇mozart 出世同小時候既家(mozart geburtshaus).


門前留影


到我喇


之後我地再去左mozart既第二間屋(都係museum黎架), 最後就趕埋去游船河(張salzburg card包埋架).

salzburg真係好靚呀...


第一次黎salzburg已經好鍾意呢個地方... 如果第時可以o係奧地利長住就好喇...


好! 上船


pat pat努力地影


好有心機影出黎既相, 真係幾靚架.


而我就亂影幾張, 跟住冇野做就扮下吹氣公仔


坐完船, 大部份既museum都閂門lu, 我地沿河邊行去mirabell garden, 又係do-re-mi迷既一大景點.


當年o係呢o個水池邊跳跳跳咁唱do-re-mi o個七個o靚仔, 而家應該都做晒阿嬸阿叔lu


d花好靚呀


pat pat見到d花就狂影.... 成10分鐘就不斷o係度tune呢樣tune o個樣. 我開始發炆.


點知影出黎又真係好靚喎


唯有"sa lum", 平息佢既委屈


pat pat跟住又用左好多時間, 影左呢一張, 仲沾沾自喜咁同我講"你估下我會點命名呢張相丫?"


我好認真地諗左一陣.... 跟住答....

.....
....
...
...
..
..
.

"係唔係.... yai爆太陽(yai: 我唔知有冇呢個字, 比如'yai扁隻蟻'o個個yai字)" (講完後三秒, 我突然發現'yai爆太陽'呢個命係太好笑, 爆笑左出黎)

跟住pat pat 有d面黑..

跟住之後d相, 我叫佢笑下啦, 笑得開心d啦, 佢就交出呢個笑容 (呢個係盈米帶領既'微笑行動2008'既微笑方法!!)


經過yoho既早餐體驗後, 我地決心唔會再o係yoho食野. 但係問題係... almost所有食平野既地方(e.g. pizza, doner, etc)6點就收工, 去餐廳食, 個價錢除左好貴, 仲係個portion會好大, 但係未必好o岩我地食(有時d味道會幾重).

好彩, 我地誤打誤撞地搵到呢一間"in". 好開心呀!!! 因為我呢日開始已經咳個不停, 唔可以再食熱氣既doner喇...

可以正正經經地食返餐, 又平又正, 真好





more photos: Click Here

No comments: