C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Tuesday, May 15, 2007

Animal Communication

上了animal communication 的beginner part 1 & 2. 一直想寫寫上課後的感受, 從未下筆是因為礙於這topic比較大爭議, 有少少驚朋友會以為我上了那些吸血洗腦痴線course, 不過後來想想, "車, 呢個係我個blog, 關其他人咩事, 唔鐘意咪唔好睇囉", 所以都寫啦!!

其實識我的朋友都知道我從前有一隻鼠叫"屎忽". 屎忽係一隻醒目仔, 好聰明, 都係因為屎忽, 令我感覺到動物真的有自己的性格, 思想, 細如一隻小小的鼠都有自己的想法. 到後來有了geebu bujil後, 由於她們的性格勁"明顯", 令我更加想知道她們小頭裡到底在想什麼, 平時有什麼需要/不滿. 從很多貓blog見過人討論animal communication的話題, 便報讀了beginner的課程.

我本人是相信animal communication的, 我的朋友有些半信半疑, 有些表現激動地表示懷疑, 有些覺得有趣, 有些以為我學識問米, 是但啦, 但不要跟我debate喇, 因為我覺得很浪費時間.

暫時我覺得我做的communication還ok, 但對自己的答案信心不夠. 早前幫同事問隻馬(我同事學騎馬的), 明明一條問題我見到的是馬蹄鐵, 但自己覺得好似跟問題沒有大關係, 怎知原來真係有關係架!!!

其實最難是問自己的baby, 因為跟她們日對夜對, 很多問題都有了自已既定的答案, 不過尋晚我同geebu傾左幾句..

<昨天夜晚>
geebu坐在細房window前, 被curtain遮掩住, 沉思中...

我四處找她, 找到入房, 叫一聲:"geebu o係唔o係度"
"..............."
"geebubu~~~~"
"were-oa..."
"oh, geebu又睇街喎, 黑媽媽有咩睇呢..." (跟住我便摸摸她背, 試試跟她傾..)

(以下是我的communication, 其實我都只係試試, 因為我對自己都仲係冇乜信心)
"geebu, 做乜野呀, 係咪唔開心呀?"
"嗯... 你地成日抱我... 我唔鐘意"
"哎唷唷... 咁人地肉緊丫嘛... 錫你先抱你o者"
".........................................."
"一係咁啦, 我唔抱你, 但係你陪我多d丫, 即係好似如果我坐o係sofa, 你陪我坐下丫"
"嗯... "(跟住我就出返去, 執下野寫下blog, 攪左一陣, 就去沖涼喇)

沖沖下, geebu竟然入左廁所!!! (我有時沖涼只係虛掩度門, 因為bujil係好鐘意陪我沖涼, 但係geebu就從未試過..)
geebu仲坐左o係廁所上, 好安靜咁...

(嘩!! 好開心呀!!)

3 comments:

Anonymous said...

唔,如果真係學識點溝通,咁可以了解多啲貓咪o既諗法,同解決平日遇到o既問題,唔係o既話,有時自己諗唔明佢做咩又唔知點講佢先會明,都幾激氣。

Anonymous said...

唔,如果真係識溝通,咁可以明多啲貓咪o既諗法同埋解決多啲生活上o既問題,唔係o既話,自己又唔明做咩又唔知點講佢先明,暴力又解決唔到問題,下次佢又咁做,都幾激氣。

Nicole 瑤瑤 said...

sorry呀!!! 我之前唔知做左d乜野enable左個comment moderator tim. off返喇!

係呀, 我係好想知道佢地諗乜野. 現在仲係學習中, 要搵多d 動物傾多d先得架. 所以如果你有friend想試下, 可以俾我試下問. 另外仲有d好勁既 communicator, 不過佢地就收費(收入係用返o係拯救動物既活動架).
我最近有睇呢幾個communicator既blog
http://hk.myblog.yahoo.com/joyful_pet
http://hk.myblog.yahoo.com/pomeranianhk