C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Wednesday, May 09, 2007

買鞋買買買!!!!

之前o係一個貓blog度發現左一個買jelly beans鞋既好地方... 今日終於"的"起個心去睇.... (有少少係因為隻腳損晒條氣唔順要買返d鞋黎治治對腳)

點知, 一係唔睇.... 一睇就....

買到停不了....

不過好靚架, 你睇下...

1. 有含蓄又少少lady既黑白小小踭露小小腳趾啦... (最好就係平時返工諗唔到著乜就著呢對)


2. 又有小鳳姐圓波波小小踭露小小趾啦... (最o岩放工約人dinner, 或者卡拉ok扮小鳳姐)


3. 跟住又有青青綠綠輕便拖鞋啦, 襯裙又得褲又得啦.. (最好就係著住佢放工去shopping買鞋, 易除丫嘛)


4. 仲有非常lady 豆零踭大butterfly, 好靚架!!! (如果o個日返工要同人開片/開會, 著呢對就o岩晒喇. 包對方未埋位先俾對鞋"空"一"空", 講數可佔先機)

5. 仲有causal 又勁舒服涼鞋, 當然最o岩星期五返工星期六去街~~~
Posted by Picasa

7 comments:

Bigfish said...

我都勁鍾意著jelly beans o的鞋, 又靚又好著...不過你一次過買咁多對都幾激喎~

Nicole 瑤瑤 said...

本來冇諗住買咁多架... 但係o個間野真係好多好多鞋呀, 一買就收唔到手呀

Anonymous said...

嘩,真係唔好唔相信女人買嘢o既能力,實在太恐怖,不過似乎每對都有功能 (正所謂行開行埋都會開片同埋成日都會扮小鳳姐),非常好。

Nicole 瑤瑤 said...

每對都好有用架!!! 少一對都唔得!
其實仲有對紅bop bop鞋我想買架, 但係o個日拎唔到咁多喇...
扮小鳳姐係為左支持edith!!!

Bigfish said...

下次帶埋我去入貨...

Anonymous said...

你好! 我第一次o黎 =) 都幾靚喎! 呢個牌子o的鞋邊度買o架? 我見好多人話jelly beans o的鞋好著, 我都想試下呀~

Nicole 瑤瑤 said...

你好呀Becky, 其實好多地方都有呢個牌子既鞋賣, sogo都有. 我買呢間就o係灣仔新世紀廣場. 呢間廣場有好多間鋪都賣jelly beans架, 不過似乎我買開呢間係平d既. 如果你去既話, 要搵一間成間鋪都係鞋(冇賣其他野), 同埋隔離係大家樂/大快活(我唔記得係大家樂定大快活)