C'est mon première blog et je voudrais prendre ce blog pour me souvenir les petit choses dans ma vie

Thursday, May 03, 2007

唔好著住高踭鞋跑呀....

我今日上左有血有肉既一課... 就係無論你對高踭鞋係幾咁舒服, 都唔好著住黎跑...

真係千其唔好....

我呢對3吋半高踭鞋, 試過著住佢睇草蜢concert, 又跳又叫又un, 冇事...
著住佢去唱k, 喪跳喪un喪唱, 都冇事...

但係今朝, 因為要趕船, 只係慢跑左300m... 就係咁... 一個一毫子咁既皮肉就成忽甩左出黎...


係咪睇唔清楚呢..

呢個係咪清楚d?

成日係有d痛, 但係痛住返工都冇乜野... 直到沖涼o個一刻... 就彷如滿清十大酷刑... 痛到bill尿

點知...

沖完涼... 要滴藍藥水.... 一滴之下...

我攬住個cousion叫到癲左.... geebu bujil好驚咁望住我...

痛到足足有15分鐘.... 到而家都仲痛緊....


所以, 高爭鞋, 就算著得好似好舒服咁都好... 唔好著住黎跑...
Posted by Picasa

5 comments:

Anonymous said...

哇... 太可怕喇!!!
睇到我有d 標汗... 你下次小心d 呀... 趕船就唔好著喇... 試下赤腳跑!!

Nicole 瑤瑤 said...

赤腳既話我估我會成個腳皮底爛晒, 仲會痴滿狗屎..


其實我另一隻腳都係冇左一忽肉, 好似呢隻咁..

Anonymous said...

其實, 我覺得你係跑o既時候, 磨擦得太厲害, 所以生水"泡", 之後, 再跑, 穿o左, 就變成咁... 同我打棉枱, 打到隻手生水"泡"係同一道理o既.... 我覺得... =P

Nicole 瑤瑤 said...

你做乜打棉抬呀!!! 無陰公!! 佢咁好拎d屎畫畫送俾你!

Anonymous said...

你啲 toe(呢個字唔用中文,要高雅多少) 真係 sexy 到抽筋